poniedziałek, 31 sierpnia 2009

pocztówka znad Bałtyku

Mielno to się nazywa egzotyka! po raz pierwszy zobaczyłam tak zatłoczoną plażę! i nad tak zimnym morzem... ja spędziłam tam jeden dzień, ale większość tych plażowiczów całe swoje wakacje... (Mielno)
bransoletka bursztyn agat już kiedyś pisałam, że bursztyn szczególnie mnie nie zachwyca. to jeden z nielicznych efektów moich zmagań z bursztynem. cały urok bransoletki tkwił jednak moim zdaniem w zestawieniu kolorów i agatach - duże bryły, stopniowany kolor (najciemniejszy kamień na środku)
(NIEDOSTĘPNA)
bransoletka bursztyn turkus no i jeszcze jeden wyjątek. te bursztynki były maleńkie i pierońsko drogie, ale - po raz pierwszy! - zauroczyły mnie. miały kształt, jaki lubię i nie były wypolerowane. w połączeniu z turkusem okazały się miłe we współpracy ;)
(bransoletka NIEDOSTĘPNA)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz