środa, 10 grudnia 2014

etno boho szał, czyli Mytenida

Jakiś czas temu trafiłam na blog modowy, który, przyznaję, wciągnął mnie. Przykład na to, jak nosić biżuterię etniczną na co dzień. I to na bogato!
Co mi się podoba - nie jest to zblazowana nastolatka w maksi kiecce na plaży, tylko fajna babka (aaach, te noooogi!! i uśmiech!), która pokazuje, że nawet w wersji "do biura" (no dobra, nie do każdego, zwłaszcza jeśli chodzi o tę mini) można przemycić swój styl i etniczne dodatki. Okazuje się, że pasują nawet do szpilek i torebki Chanel :)
Biżuteria to jedno, a jeszcze (jej własne) aplikacje z indyjskich tkanin na spodniach czy kurtkach, torebki ozdobione błyskotkami Baluczi i wiele innych, fajnych, zaskakujących stylizacji jest na tym blogu. Polecam!
Ja pod jej wpływem kupiłam sobie kowbojki....:)))) W dodatku wyszywane paciorkami - poszłam na całość i teraz czekam na wiosnę!
Wszystkie zdjęcia z Mytenida

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz