wtorek, 22 września 2009

okno na świat

okno Starowkajest takie okno na warszawskiej Starówce, w którym ktoś wypisuje hasła niepodobne do innych haseł. tajemnicą pozostaje dla mnie, kto, jak i dlaczego... napisy zmieniają się dość często, Myszka Miki jest niezmienna.
nie jestem mistrzem fotografii, nie mam super sprzętu, ręka mi się chwieje, wzrok mam zamglony, często nie potrafię uzyskać na zdjęciu odpowiednich kolorów (w rzeczywistości zawsze są ładniejsze, niż na obrazku - może po prostu natura nie daje się tak łatwo skopiować), nie mam nawet dobrego światła. zdjęcia mogę robić tylko rano, blisko okna, potem jest już za ciemno... ostatnio lubię wieszać kolczyki na okiennym uchwycie. sam w sobie jest fotogeniczny. stary, po prostu. a kamienie łapią w ten sposób światło i te, co mogą, przepuszczają je przez siebie...
(kolczyki z fasetowanych kamieni: żółty jadeit, szary kwarc, fioletowy ametyst, bordowomiodowy karneol. plus srebro. dł.ok.6.5cm)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz